نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

سنگ قلاب شدن مظاهری توسط مددی| تلافی به سبک مدیرعامل استقلال

  • کد خبر: ۷۸۴۳۱
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
  • ۲
سنگ قلاب شدن مظاهری توسط مددی| تلافی به سبک مدیرعامل استقلال
وکیل رشید مظاهری بعد از مراجعه به باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد موکل خود با جملات عجیبی از سوی مددی مواجه شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رشید مظاهری درطول فصل بیستم اختلاف‌های بسیاری با مدیرعامل باشگاه استقلال داشت. تنش‌های مظاهری و مددی از همان ابتدای فصل آغاز شد و مدیرعامل استقلال بعد از اینکه صندلی مدیریت این باشگاه را تصاحب کرد از آقای دروازه‌بان خواست قراردادش را کاهش دهد تا تعادل میان دستمزدهای بازیکنان برقرار شود اما مظاهری به شدت با این درخواست مخالفت کرد و حاضر به انجام این کار نشد.


در میانه‌های فصل نیز باشگاه استقلال در پرداخت حقوق دروازه‌بان خود هرگز منظم نبود و بخشی ازمطالبات رشید را پرداخت نکرد تا کدورت‌ها میان دو طرف اوج بگیرد.


مظاهری به همین دلیل در صفحه‌ شخصی‌اش به دفعات مطالبی را علیه مدیریت باشگاه استقلال منتشر کرد که این رفتار سبب شد مدیرعامل باشگاه استقلال درنهایت دست به اقدامی تلافی جویانه بزند و بعد از تمدید قرارداد حسینی و آسوده شده خیال استقلال از داشتن یک دروازه‌بان مطمئن به مظاهری اعلام کند که درباره قراردادش هراقدامی که مناسب می‌داند را انجام دهد.


حتی وکیل مظاهری دراین راستا مصاحبه‌ای انجام داده و صراحتا از این جمله مددی به مظاهری رونمایی کرد: هرجا می‌خواهی برو و قراردادت را فسخ کن!


این ادبیات نشان می‌دهد که باشگاه استقلال و شخص احمد مددی تمایلی به تداوم همکاری با رشید مظاهری ندارد. حتی فرهاد مجیدی نیز طی تماس‌هایی که با مظاهری داشته به این دروازه‌بان اعلام کرده از طریق باشگاه پیگیر وضعیتش باشد که همین موضوع نیز نشان می‌دهد که تمدید قرارداد مظاهری از عهده سرمربی استقلال تا حدی زیادی خارج شده و مظاهری با سرنوشتی نسبتا مبهم مواجه شده است.
این ماجرا ممکن است مظاهری را به سمت درهای خروجی استقلال سوق دهد و باید دید که دروازه‌بان استقلال در روزهای آتی چه استراتژی را درپیش خواهد گرفت. اگر او به دنبال ماندن دراستقلال باشد به لحاظ قانونی مشکلی از این بابت پیش رویش نیست؛ چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما اگر بخواهد این باشگاه را ترک کند ممکن است با اقدامات بازدارنده تازه‌تری از سوی مدیرعامل استقلال نیز مواجه شده و مددی به رغم آنکه به این دروازه‌بان گفته قراردادت را فسخ کن، در عمل برگه فسخ قرارداد مظاهری را به وی ندهد. به هرحال درروزهای آتی همه چیز روشن خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
آقای مددی کینه وکدوراتت را بگذار برای بعداز رفتن از استقلال چرا با کینه داشتن از مظاهری ودیگر ستاره ها ی استقلال داری به تیم ضربه میزنی اگر بخواهی ادامه بدی باید از استقلال بری وجایی در این تیم نداری مظاهری باید بماند با کینه ای که داشتی قاسمی نژاد را به طرف پرسپولیس سوق دادی جناب شما پرسپولیسی هستی یا استقلالی شما واقعا با کینه هایت داری تیم خراب وستاره ها رابه طرف تیم رقیب می‌فرستی اگر نمیتونی برو بهقولا اشرف غنی از افغانستان رفت ولی جنابعالی بااین‌همه
مخالفت ها هنوز ماندی وبه خاطر شما کسی حاضر نیست عضو هیات مدیره استقلال بشه وهیت مدیره دونفره است برو آقا با این تفکرات استقلال نابود کردی برو از آقای ریسی وسجادی میخواهیم این موضوع برسی کنه تا استقلال بشتر از این ضربه نخوره
تختایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
مطمئنم مددی استقلال رابه روز سیاه مینشانه فروش قایدی وعدم قرارداد باستاره های متعصب همه نشان از بی کفایتی وبیدانشی وی دارد امسال هم استقلال ضعیف خواهد ماند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->